Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

сряда, февруари 13, 2008

мобифуния

В днешно време всички притежават мобилни телефони. Дори и дядовците с бастунчета, като ги питаш колко е часа, бъркат в джоба и поглеждат дисплея. Устройствата определено са се сраснали с нас, а използването им за разговор, вече съвсем не е основната им функция.
Обаче откакто ги използваме ми се струва, че приятното бъбрене по телефона се видоизмени. Незнам дали това е поради факта, че отчитането на цената е на всяка секунда след първата минута, според тарифния план или защото винаги звънят в най- неподходящия момент, но обаждайки се повечето хора прескачат етикецията (особено тези които попринцип не я обичат), набързо поставят въпроса, поради който са се обадили и щом тутакси получат отговор на интересуващото ги, припряно натискат червената слушалка.
Скоро една приятелка беше учудена от самата себе си.Въпреки че се обаждала от домашния си телефон, тя телеграфически използвала само едно просто изречение и затворила слушалката. Веднага след това си помислила: "Ама аз какво направих??? Не се представих. Не попитах старата приятелка, на която се обадих как е или какво прави. Дори не я поздвавих..." Да, днешните телефонни беседи са започнали да приличат на някогашния телеграф. Нещо повече, стига се до пълни абсурдизми. Ето един подобен разговор, който се е провел съвсем скоро и е напълно автентичен:
-Ало- вдига телефона женски глас въпреки че обаждащия очаква да му отговори мъж.Настъпва, няколко секундно мълчание, след което обадилия се многозначително изтрелва:
- А, къде съм???-има впредвид къде се обадил, защото си мисли, че звъни в едно кафе, не точно на определен човек, но кратката реплика прозвучава наистина абсурдно.
- Откъде да знам къде сте вие ми се обаждате по телефона!-онази от другата страна започва да се сопва
-В едно кафе ли съм???-опитва се да обясни ситуацията с повече думи сбъркалият
- Нямам представа къде сте.Кой търсите?
- Ми, обикновено на този телефон ми вдига едно момче... Мими ти ли си, бе??-няма начин ще трябва да се обясни по-обстойно "някоя позната е, ще се обиди ако и затворя сега"- мисли си той, въпреки че хич не му се иска да се " набутва" повече
-Не, не е Мими!!!
-А, ти си на Тихчо жена му, извинявай, сбъркал съм номера.
-Искаш си Тихомир ли до говориш???
-Не, не извинявай.Айде чао.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение