Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

вторник, февруари 19, 2008

От известно време много ме тревожи проблемът- здраве, как да го опазим и съхраним. Пиенето на лекарства при първите симптоми нещо не дава добри резултати. Болеста се развива по-остро или преминава след няколко дни без усложнения, но ние вкъщи сякаш постоянно си предаваме един на друг разни вируси и всичко се повтаря през известен период на време, като в омагьосан кръг. Детето тъкмо оздравява и ето след няколко дни аз започвам да кашлям, после пък Ц. нещо го болят ушите и така до безкрай. Най- странното е, че когато заведем Яворчо на лекар, ако не е много зле- за антибиотик, лечението винаги е едно и също. Ако има температура му даваме парацетамол, ако кашля- сиропче, ако го болят ушите капки и така симтоматично, докато или от самосебеси (благодарение на собствения си организъм, а не на лекарсвата) състоянието му или се подобрява или рязко се влошава и пак антибиотици.Разсъждавайки логично стигнах до простия извод, че за да не боледуваме не трябва да се разболяваме. Ама как? ??
От известно време при мен, в магазина идва една стара позната, която от около година е станала дистрибутор на някакви китайски добавки. Дава ми доста информация. Зарибява ме много внимателно и отдалече без да нахалства и да ми бута в ръцете продуктите си. Отначало приемах книжките , които ми даваше по- скоро от учтивост, но днес вече се изкуших( защото не можах да прочета последната книга, която ми даде, а трябваше да `и я връщам) и си купих една. Казах си какво пък толкова по- добре да дам 12 лева за тази книжка, отколкото солидни суми за лекарсва , които незнам какво въздействие точно имат в организма ми. Поувлякох се наистина, зачетох се сериозно и почти не обръщах внимание на клиентите. Освен всички глупости за ин и ян , меридиани и кухи органи, успях да открия и доста информация за това което ме вълнува толкова много. Как да не се разболяваме. Как да устояваме на вирусите и да избягваме фармакологичните продукти.
Аз попринцип от малка обичам да си пия лекарства. Всички, които ме познават добре биха го потвърдили без възражения. И затова сега съм пред логическа дилема: Дали е по-добре да пием лекарсва докато сме здрави, за да не се разболяваме( и то с месеци без каквито и да е симптоми!) или да продължаваме по традиционната схема.
следва продължение....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение