Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

вторник, февруари 26, 2008

една малка скоба

Понеже някои виждат мястото ми като "разхвърляно",(на което аз въобще не се обиждам, а съм благодарна за изразеното мнение и популяризацията на моя блог) искам да обясня защо блогът се оказва неособена гостоприемен(ако не ви е удобно да посещавате съседката, докато си оправя леглото) и изглежда така неподреден. Естествено понеже си е моето място, блогът ми се явява като огледално отражение на мислите и настроенията ми. Проблемът идва от там, че не мога да опиша всичко в главата си така подредено както го виждам аз. През целия ден обмислям на каква тематика да бъде следващата ми публикация. Идват ми толкова много идеи и нахвърлям, толкова много чернови в главата си, че сядайки да пиша от "голямото избистряне" идеята вече се е замъглила да такава степен, че незнам за какво да пиша.Точно като сега.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение