Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

неделя, февруари 10, 2008

Обичах те аз страстно,
а ти не ме разбра.
Измами ме ужасно
и с мен се подигра.

Харесвах те безмълвно,
а ти това прозря,
надсмя ми се тъй страшно,
и мене поруга.

Любовта, това не намали
и копнежът ми по теб не промени,
тогава ти жестоко ме подлъга
и на шега с любовта си ме залъга.

Заплетена в интриги,
объркана от любовта,
ти върза ме с вериги
и ме остави в самота.

Сега живея само с мечтата
и дори прощавам ти играта.

Благодаря за всички чувства що у мене породи...
И за мъката от любовта дори...

Обичам те любими...
За мъката, която ти ми пичини-
прости ми!



Ела при мен, ще бъдем двама в небесата
и на птицата на любовта гордо ще седиме на крилата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение