Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

понеделник, март 17, 2008

стаята на тате



кътчето на тате и под леглото на тате

а дюшека е махнат, защото котката го беше напикала, ако въобще това ви прави впчатление иначе попринцип не спи така- върху черга(а само като някой(?) е пуснал котката в стаята му)




Отдавна много се колебая дали да публикувам тези снимки. Гордея се с тях. Естествено, има и известна доза злоба,от моя страна за да ви ги предложа.Най- накрая злото в мен надделя. Ама не искам с тях да ви кажа: " Ето вижте го моят баща, работещ в една от най- голямата компания в света за добив на пясък, със заплата два пъти над средната, в каква стая може да си позволи да живее..." Не! Въпросът е доста по- егоцентричен. Просто, за да ви покажа част от себе си (каквато е целта на моя блог), естествено е и да видите частица и от човека, който ме е създал.Честно казано колкото и да обяснявам, знам че няма да разберете, но поне се надявам да се опитате да се насладите на тези снимки колкото мен(дано да си отдъхнете, че вашите бащи поне не живеят в такива кочинки).А аз съм просто щастлива, че мога да споделя всичко това с вас, каквото и да си помислите. Да, отмъщавам му за нещо за което ме обиди много и какво от това, той едва ли някога ще разбере. Пък и да ги види ще може семо да ми каже: " Ма, Таньо...защо?" и аз ще наведа глава все едно нищо не се е случило и той ще го преглътне, нали си е тате...

2 коментара:

  1. Ако живее сам е нормално , недей да му се сърдиш :-) . Мъжете са си разхвърляни ...

    ОтговорИзтриване
  2. Лошото е че не живее сам. На всичко отгоре му се налага и да помага на възрастната си майка.Не че му се сърдя и аз съм доста разхвърлян човек, но немърливост до такава степен ме дразни.

    ОтговорИзтриване

Благодарна съм за всяко мнение