Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

четвъртък, април 17, 2008

змиорката







videoНе се препоръчва за хора със слаби сърца и фобии към змиите!


Съжалявам, че видиото е с толкова лошо изображение, но умирах от страх. А Цветан все ми обясняваше, че това е най- хуманният начин да я умъртвим.А най- плашещото беше, че първите снимки `и направих съвсем самичка в кухнята, мислейки си, че студенокръвното животно вече не е на нашия свят, защото не мърдаше.





Издържлива гадинка се оказа, днес ще я готвим, дано вкусът `и поне, оправдае силните емоции, които изпитвах при умъртвяванито `и. Но така е с мъж- рибар, човек никога не знае, какво точно ще пристигне вкъщи след поредния улов

1 коментар:

  1. Ужасна сиии! Що за иронично предупреждение, да го туриш след всичките тея снимки??! Добре, че заглавието е достатъчно ясно, а и си спомних последния ни разговор, когато ми спомена за тая гадна змиорка... Но все пак съм ти сърдита, да знаеш!!!

    ОтговорИзтриване

Благодарна съм за всяко мнение