Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

петък, април 25, 2008

До всички ВАЖНО СЪОБЩЕНИЕ:

Ще ставам леля!

МОЯТ БРАТ ЩЕ СИ ИМА ДЕТЕ!

ИЗГАРЯМ ОТ ЩАСТИЕ!

РАЗПЛАКАХ СЕ ОТ РАДОСТ КАТО МИ СЪОБЩИ ПРИКАЗНАТА НОВИНА!

ЧУДИТЕ СЕ ЗАЩО!?!

АМИ ТОВА Е НАЙ- ХУБАВОТОЩО НА СВЕТА!

НА НАЙ- ГОТИНИЯ БРАТ НА ЗЕМЯТА СЕ ПОДГОТВЯ ДА СТАВА БАЩА!

КАКВО ДА ПРАВИТЕ ВИЕ С ТАЗИ НОВИНА!??

ПРАВЕТЕ КАТО МЕН:

СКАЧАЙТЕ, ТИЧАЙТЕ, КРЕЩЕТЕ ОТ РАДОСТ, ПЛАЧЕТЕ

ТАНЦУВАЙТЕ

И КАЖЕТЕ НА ВСИЧКИ:

МОЯТ БРАТ ЩЕ СТАВА БАЩА


И ТОВА Е НАЙ- ПРЕКРАСНОТО НЕЩО НА СВЕТА!

СМЕЙТЕ СЕ

СЕ УСМИХВАЙТЕ
И

ПОЕМЕТЕ ДЪЛБОКО ДЪХ

И СЕ РАДВАЙТЕ,

ЗАЩОТО ТОВА

Е НАЙ- ПРЕКРАСНОТО НЕЩО НА СВЕТА

И КАЖЕТЕ НА ВСИЧКИ, ЧЕ

БАТЕ ЩЕ СИ ИМА ДЕТЕ!

2 коментара:

  1. Ето това се казва прекрасна новина!!! :))) Знам, че е било много желано и чакано и съм сигурна, че ще донесе много светлина и радост. Страхотно!!! Поздрави го от мен, наистина най-сърдечно. Айде, лельо, трябва да почерпиш!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито !
    Да са живи и здрави и брат ти , и мама , и бебчето :-)

    ОтговорИзтриване

Благодарна съм за всяко мнение