Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

сряда, юли 02, 2008

бира и шкембе в неделя сутринта

Събудам се от наставленията на Цветанчо към Яворчо да се обърне към мен щом не му се спи вече. "Мамоо! Ставиййй!" Отварям очи- дърпа ми завивката с всичка сила. Протягам се към телефона и се напрягам няколко секунди, за да осъзная колко е часа. :7, 08. Слънцето пече,на Яворчо май му се пишка и не ме боли главата, защото съм пила само бира. Усмихвам се и ставам. Излизаме на двора- много мръсни прибори и 2 литра прясно мляко в бутилка от бира, което ни чака да го сварим. но първо закуска. Добре, че си нося пастьоризирано млекце в кутийка и корнфлейкс, за да я приготвя бързо. След бърза инвентаризация, установявам, че разполагам само с 4 цигари и решавам, че трябва да сме тихи, защото няма нужда някой друг да споделя с мен цигарите. Всичко тече по план и в девет решавам, че магазина вече трябва да е отворен. Приготвяме се за разходка, но установяваме, че портата е заключена. Трябва да намеря в коя стая си е легнал Цецо, за да открия ключа. Добре че си е извадил всички лични вещи на земята до леглото.
Тръгваме. По пътя правим много снимки, отново минаваме по голямото мостче. Малко по надолу, точно преди магазина, срещаме вчерашният брадат чичко, който ми позволи да го снимам. Ходи наперено със 7 кози и отворено стекче бира под ръка, докато една от бутилките вече е преполовена. В първия магазин има само един възможен вид цигари, купувам го и решавам да посетя и другия смесен магазин за още суровини.
Яворчо пожелава сокче и аз си взимам кафе. Сядаме на най- централното място в селото, нещо като съвременната чаршия и се наслаждаваме на утрото.

................................................................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение