Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

понеделник, юли 14, 2008

Днес обидих един човек. Без да искам. Казах му нещо и аз не разбрах точно какво. Не знам въобще защо му го казах. Не че не мисля по този начин за него, но той не можа да разбере точно какво имам предвид и много се огорчи от думите ми. Когато осъзнах какво съм направила вече беше късно и той така бързо си отиде, че не можах нищо да му обясня (Абе, то кво толкова да му обяснявам ). Обаче като си тръгна ми стана много гадно. Тягостно, тежко и мъчно.Всъщност осъзнах колко съм го наранила с думите си и ме заболя два пъти по- силно.Почти и аз му се разсърдих, че се е осмелил да ми се сърди без да ме разбере. После се извиних, но не знам дали е достатъчно, затова сега се чувствам длъжна да го направя пак, въпреки, че знам, че никога няма да го прочете.
Извинявай.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение