Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

събота, август 30, 2008

Ефектът бира с водка (не се препоръчва за хора с високо кръвно)

Интересното е, че точно ден преди да опитам за първи път разбиващата комбинация ме бяха предупредили в приятелски разговор, че смесването на двете питиета е с доста силен ефект. Обаче следващата вечер въобще не се сетих за това- изпих една бира и след нея гаврътнах набързо две водчици със сок.
Баща ми може би вече от две години упражнява почти всеки ден въздействието на въпросния алкохолен коктейл (водката я пие чиста, с голяма чаша бира за разредител). Все се чудих не му ли е много гадно на вкус. Гадно, гадно, ама има ефект като да изпиеш два диазепама и две бири (май не беше много образно сравнението). С други думи ефекта е потресаващ. Щом Цветанчо, който по принцип си знае, че като си пийна обичам да говоря безспир пълни тъпотии взе че ми се заудивлява: "Как може да си толкова тъпа понякога?", давам ви гаранция, че веднъж влезнали във фазата на еуфория всички проблеми отпадат от замаяния ви мозък.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение