Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

вторник, декември 16, 2008

Моето слънчице днес става на три годинки. Съвсем уверено ми казва вече "мамо, аз съм голям" и може да си маже сам от любимите си филии с маргарин. Не мога да спра да му се радвам и всеки път, когато го погледна се учудвам колко е пораснал.

Когато го събудих тази сутрин и му честитих рождения ден, той още сънен бързо се отправи в кухнята да търси тортата. "Ама мами, още не се е съмнало, тортата ще я купим вечерта...." Детето ме погледна разочаровано, готово да заплаче. Трябваше да реагирам бързо. Огледах се около мен... " Още няма торта, но ето виж, Яворчо тук има един банан специално за теб. Това е твоят подарък, заповядай" Усмивката му грейна отново. Слънцето изгря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение