Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

понеделник, март 30, 2009

Знам, че ще прозвучи странно, но аз обичам да се возя в градския транспорт. Имам безотказна система на спестяване от билетчета, с която никога не рискуваш стига да имаш достатъчно пари за глобата:)). И като любител на трамвайният туризъм с удоволствие ползах новата услуга за продажба на билети, които изкачаха от една сива метална кутия инсталирана зад ватманската кабина. Скоро обаче установих, че бездушните билетопродавци много често не функционират- взимат ти парите без да ти пуснат билетче и така пак се налага да пътуваш без превозен документ / което междувпрочем напълно доказа теорията ми, че за софийския транспорт да плащаш е безмислено/. Аз им "хванах цаката" обаче- оказа се, че ако настоятелно натискаш бутончето и пораздрусаш машинката тя връща не само твоите пари, но и стотинките на човека преди теб. Ха- ха.!. Много бях доволна, когато това се случи, купих си билет от водача, а спечелените от машинката пари прибрах в джоба си. Изиграх грозните сиви кутии, возих се безплатно и ватмана спечели от билечето , което ми продаде. Не знам дали вълкът остана сит, но агнето със сигурност е цяло:)))
А да не забравя- много важно- ВАЛИДАТОРЪТ е пълна глупост, 60% от странните машини за самотаксуване са развалени. Естествено, за всички тези ултрамодерни изобретения трябва да благодарим почтително на многоуважаемия си кмет и да стискаме палци на изборите, защото и метро до "Студентски град " ще имаме, ама дали ще имаме нужда от него тогава и дали въобще ще доживеем да го видим....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение