Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

неделя, май 31, 2009

С три е по- весело

И така представете си три деца в петдесет квадратни метра. Всеки би си помислил- пълна лудница, обаче не, всичко е наред и всичко е под пълен контрол. Принципът е прост- когато са само две те постоянно се карат, има ли трето винаги най- голямото въдворява ред и другите го слушат. С други думи ако имате възможност никога не се чудете. При мен стана случайно, някак си обясних на Яворчо, че ще ни дойде на гости сестрата на брат му, която му е кака и може да му бъде приятелка и те просто ще останат да спят и двамата при нас. Децата наистина бяха много послушни. Толкова много, че даже успях да измия чиниите след вечеря, нещо което никога не правя от мързел. Дори Влади беше учуден колко послушна може да бъде малката му сестричка. А преди да заспят Вики попита " Бате ще останем ли и утре вечер тук? " Погътках я по крачето, което не можело да диша от топлото одеяло, а тя се засмя. Колко хубаво петгодишно момиченце, само да знаете.Донякъде аз съм виновна, че съществува и това ме радва. Нещата понякога се случват точно такива каквито е редно да бъдат.
Сега трите деца спят в моята детска стая точно зад мен. Вики и Влади дори са на моето ъглово легло, което e облепено с десетки картинки от дъвки "Турбо", но най- важното е, че Вики хареса нашето семейство, нищо че трябваше да яде само ориз на вечеря, а тя е толкова сладко момиче.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение