Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

сряда, юни 03, 2009

Кой слага бебетата в корема на майките?

Ей този въпрос направо успя да ме шашне. За секунди в мен настъпи объркване. Още не бях подготвена.....
-Ами как кой? Ти не знаеш ли??? - изтърсих глупаво, за да спечеля време
Знаех, че не бива да заблуждавам детето с идиотщини за щъркели и други все такива, но не очаквах да ми го зададе в крехката си тригодишна възраст.
- Татковците!!!- възкликнах с пълен глас.
- Мамо, мамо ама как?
- Какво как?- еее идва ми в повече вече
- Как татковците слагат бебето вътре???-наистина беше озадачен, личеше си, че темата му е много интересна и няма да спре да пита докато не получи задоволителен отговор
- О, ми много просто като се целуват и правят любов. Нали знаеш, че децата се раждат от любовта на родителите....-следва дълга и сложна реч, по време на която Яворчо няма възможност да задава въпроси- Сега разбра всичко, нали????- молех се да съм изяснила всичко необходимо
-Да, хайде да си играем, мамо.

2 коментара:

  1. Яворчо е чудесен, както винаги! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Все ги измисля едни такива сложни въпроси, като
    сега защо вали дъжд?/отговора е защото облаците са се скарали/;как го правят облаците този дъжд?... Не спира да пита едно и също, докато не му се даде ясен и разбираем за него отговор

    ОтговорИзтриване

Благодарна съм за всяко мнение