Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

сряда, юни 02, 2010

отворено писмо

Мислех да ти пратя еротично предложение по пощата, но не бях сигурна дали ще му обърнеш внимание между всичките ти други делови кореспонденции.Тук си мисля, че няма да го намериш, ако не ти обясня къде е изпратено. Затова нека да е за всички, които искат да знаят какво тормози душата ми.(
По полека, че стана много драматично като света, в който съм се превърнала. Ще бъда кратка.
 Не винаги съм сигурна какво точно искам и затова предпочитам  ти да решаваш.
                                                                    Искрено благодаря.

Поздрави!!!                                                                                                     Така наречената ти Жена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение