Привет,
намирате се в личното пространство на Таничка. Това е огледално копие на разхвърляната ми глава

неделя, юни 16, 2013

Скъпи приятелю,
пиша ти, защото искам да се опознаем. Споделих ти неотдавна, че незнам какво търсиш и това е единствената причина, поради която не мога да ти го дам.
Ти не го разбра.
Каза, че е безсмислица.Или така ти изнасяше да отговориш?!?
Започвам да гадая, да пробвам различни подходи-  глупости и тъпотии от турски сериали, които никога не съм гледала.. Чудя се защо няма как да се получи, обаче знам че проблемът идва от неискренността. Събуди се! Моля те!!! Животът не е сън, той е само и единствено реалност.  Аз съм тук и съществувам, и искам, и очаквам, а ти не си готов, защото предпочиташ някой виртуален кон. . Ако това, което  искаш изключва мен без проблем  ще се отдръпна, само ми кажи .  Не мога да те чакам вечно, защото държа на времето си. Ако искаш да си поиграеш с мен и да ме захвърлиш в миша дупка, предполагам, че вече си осъзнал, че няма как да стане, защото и аз мога да бъда стена като теб, понякога.
Може би утре ще ми кажеш, може би утре ще ме прегърнеш докато спя, но моята единствена цел, заради която се виждам с теб, заради която искам да съм с някой, защото само в това има смисъл, когато държиш на човека, на когото се отдаваш, е да се чувстваш добре до него, да искаш да сте заедно във всяка свободна минута и да споделяш.
Ако ти се вижда прекалено, определено ще те разочаровам, защото аз съм убедена че не мога да го направя по друг начин.За мен няма как да сме близки без да общуваме. Няма как да свърша, ако не усещам, че съм започнала.
Искам да ти кажа още много неща, които искрено се надявам, че никога няма да прочетеш.
Със сигурност вината да не се допълваме е в  мен, защото не спестявам нищо, защото мразя да чакам, защото не обичам да се правя на кисела кифла, а това се очаква, нали съм жена.
Връщам се назад и разсъждавам- сигурност, доверие, взаимност, добрина и свобода,Възможно ли е въобще, някъде, някога, с някой.
Май е по- лесно да си сам, обвит в пашкул от мраз, за да не те разбира никой, така че да не е нужно да разбираш някой.
Това е приятелю мой... общо взето, предлагам ти всичко и нищо и само ти можеш да решиш сега. Аз няма да чакам дълго, защото бързам много и имам план... предначертала съм пътя по който вървя, и ще стигна до там дори и без теб,  стига да искам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодарна съм за всяко мнение